PRVNÍ SCHŮZKA JE ZDARMA.

Na schůzce si můžete vybrat  z těchto nabízených služeb:

KONZULTACE

Jedná se zhruba o 10 až 15 hodin příprav.

Nabídnu Vám své nápady, zkušenosti a dozvíte se, co VŠECHNO je třeba ZAŘÍDÍT před svatbou.

Zařídím Vám LEPŠÍ CENY u dodavatelů.

Připravíme HARMONOGRAM celého dne.

KOORDINACE 

Dle domluvy KOORDINUJI CELÝ DEN nebo jen jeho ČÁST

SVATBA NA MÍRU, TAJNÉ SVATBY, REGISTROVANÁ PARTNERSTVÍ, ROZLUČKA SE SVOBODOU.

ZASTUPUJI Vás v otázce kontroly a dohledu nad vším, co k svatebnímu dni patří.

Jsem ZÁCHYTNÝM BODEM, na který se mohou všichni hosté obrátit.

SVATEBNÍ CATERING

Zajistím pro Vás SOUROMÝ CATERING v jakémkoliv rozsahu.

O vás a vaše hosty se postarám společně s TÝMEM PROFÍKŮ kdekoliv si to budete přát.

Poradím Vám se vším, co se týká SVATEBNÍ HOSTINY, VEČERNÍHO RAUTU I GRILOVÁNÍ

Podle vašich potřeb a chuti najdeme DOSTAČUJÍCÍ MNOŽSTVÍ.

PŮJČOVNA DEKORACÍ

Mám pro vás párty STANY, STOLY, ŽIDLE, BAROVÉ STOLKY, vše včetně POVLEČENÍ. 

Zapůjčím vám veškerý inventář na svatební stůl - UBRUSY, TALÍŘE, SKLENIČKY, PŘÍBORYSLÁNKY...

Vyberte a zapůjčte si u mě dekoraci, která bude zdobit SVATEBNÍ STŮL, RESTAURACI I ZAHRADU.

Vašim DĚTEM vymyslím vhodnou ZÁBAVU a půjčím jim vše, co k tomu bude zapotřebí.

aVhodné místo, krásné fotky,
lahodný catering, skvělá zábava,
pečlivá příprava a perfektní organizace.

+420 606 717 659

info@vasekoordinatorka.cz