Na schůzce si můžete vybrat z těchto nabízených služeb:
Na schůzce si můžete vybrat z těchto nabízených služeb:
Jedná se zhruba o 10 až 15 hodin příprav.
Nabídnu Vám své nápady, zkušenosti a dozvíte se, co VŠECHNO je třeba ZAŘÍDÍT před svatbou.
Zařídím Vám LEPŠÍ CENY u dodavatelů.
Připravíme HARMONOGRAM celého dne.
Dle domluvy KOORDINUJI CELÝ DEN nebo jen jeho ČÁST.
SVATBA NA MÍRU, TAJNÉ SVATBY, REGISTROVANÁ PARTNERSTVÍ, ROZLUČKA SE SVOBODOU.
ZASTUPUJI Vás v otázce kontroly a dohledu nad vším, co k svatebnímu dni patří.
Jsem ZÁCHYTNÝM BODEM, na který se mohou všichni hosté obrátit.
Zajistím pro Vás SOUROMÝ CATERING v jakémkoliv rozsahu.
O vás a vaše hosty se postarám společně s TÝMEM PROFÍKŮ kdekoliv si to budete přát.
Poradím Vám se vším, co se týká SVATEBNÍ HOSTINY, VEČERNÍHO RAUTU I GRILOVÁNÍ.
Podle vašich potřeb a chuti najdeme DOSTAČUJÍCÍ MNOŽSTVÍ.
Mám pro vás párty STANY, STOLY, ŽIDLE, BAROVÉ STOLKY, vše včetně POVLEČENÍ.
Zapůjčím vám veškerý inventář na svatební stůl - UBRUSY, TALÍŘE, SKLENIČKY, PŘÍBORY, SLÁNKY...
Vyberte a zapůjčte si u mě dekoraci, která bude zdobit SVATEBNÍ STŮL, RESTAURACI I ZAHRADU.
Vašim DĚTEM vymyslím vhodnou ZÁBAVU a půjčím jim vše, co k tomu bude zapotřebí.
Níže můžete vidět jen střípky z organizovaných svateb.
+420 606 717 659
info@vasekoordinatorka.cz